SJUKSTUGA IGEN.

Dock tror jag mer på tänderna denna gång än något virus. Han gnager, biter, gnäller och dreglar som en tok. Jimmy fick hämta honom på dagis i tisdags med 40.5 i temp och igår hade han flera såna toppar och där i mellan runt 38,5 när alvedonen värkar. När han är nere på de undre graderna leker han och håller i gång dock lite långsammare än vanligt och gnäller och vill ha mig nära men är ändå i farten. Han äter lite i alla fall mest välling och lite mackor men igår satt han faktiskt i sig en pannkaka till lunch. I natt sov han rätt okej, vakna och yra och ville inte riktigt komma till ro men med lite alvedon gick febern ner lite igen och han somna. Sov sen till 06.30 så sov morgon mot de vanliga 05.00. Än så länge har han fått i sig gröt och lite mjölk och smörgåsrån.. Rorri är igång och han sitter och diggar till musiken. 38 igen på tempen så får se hur dagen blir. Har förhoppning att få honom att sova mer än 30 min idag.. Både igår och förrgår ville han inte sova mer än så. Lill grodan... Ska snart försöka få mig en titt i munnen på honom, antagligen utan resultat idag också då han skriker rätt ut och säger ajajaj när man försöker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0