2,5 ÅR IDAG... ELLER INTE.

Idag påminde morfarn mig vid middagsbordet att Theo blir hela 2,5 år idag! Stora killen! De fick han fira med ett helt gäng Tom och Jerry kex efter middagen. Jag inte fylla år nu heller sa Theo men knapra gärna i sig hela paketet om han hade fått... Han hade nämligen kommit ihåg att vi pratade om kexen vid middagen och efter han ätit sprang han till skafferiet och ropa på mig, då skulle jag öppna lyfta upp honom och ta ner paketet.. En stor härlig puss med tillhörande kram fick jag på köpet också. 

Om jag hade haft orken skulle jag skriva massor om vår kille just nu men jag pinas med att hålla telefonen still i handen medan jag skriver, hemska smärtor från mage och rygg, en varm kvälls dusch gjorde inte mycket nytta inte heller värmedynan som just nu bränner på min rygg. Gäller att andas och slappna av så kanske man somnar om ett tag. Är de någon som jag och Theo (Jimmy också så klart) verkligen vill tacka och är så tacksamma för så är de morfarn! Va gjorde vi utan honom! Ställer upp så mycket och aldrig tvekar på att finnas där. Theo sover just nu men i morgon när du kommer igen så är jag säker på att Theo kokat kaffe till dig och blir överlycklig när han ser bilen rullar in på gården. Även fast dumma morfar prosten är "dum" ibland så är han värdens bästa morfar! Och Theo och vi är så glada att ha dig nära. 

En liten Theo med bästa morfar! 

Uppdatering!! 
Efter att ha tänkt efter lite insåg jag att morfarn va en månad fel och därmed mamman också.. Min plutt är alltså inte alls 2,5 år ännu utan om en månad. Men han är så söt så han får äta kakor ändå. Vi får fira med glass och kakor den rätta dagen i stället. Om en månad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0