ÄNTLIGEN FREDAG.

Och magen och jag går in i vecka 34. Högst 8 veckor kvar tills lillebror är ute och när man tänker bakåt så va de nyss de va åtta veckor sedan... Tiden går fort fast de känns som en evighet när de är tufft och jobbigt. 
 
Igår kväll hade jag de inte lika jobbigt de startade vid 2 i natt i stället. Jimmy masserade ryggen och benen på mig innan vi somnade och de kanske gjorde susen liten. Och i natt när jag vakna hade jag ändå inte lika smärtsamma sammandragningar/förvärkar som kvällarna och nätterna innan. Jag har fått tillbaka mitt onda i halsen och de känns som en stor irriterande böld sitter där och irriterar. Bestämde mig igår kväll  för att åka till vc om jag hade ont när jag vakna idag också och de hade inte försvunnit så jag tog mod till mig och åkte dit och tog odlingen. Inte i halsen som jag trodde utan dem gick ner genom näsan och fy farao så obehagligt. Dock va de kanske bra att de inte va halsen då hade jag nog bjudit på en spya där inne. Åkte sen hem och han precis i tid för att köra Theo till dagis så jag gjorde de själv och morfarn fick va kvar hemma hos oss. De gick bra de också men är lite kämpigt. Theo va jätte glad att jag va med, vi han leka lite ute innan kompisarna kom ut och han va så glad. Han va lite fundersam innan jag åkte till vc, va nog lite orolig att jag inte skulle komma hem igen så de va skönt att hinna hem innan han skulle iväg. Gick in en sväng på Ica innan jag åkte hem också. Så mycket som jag va ute idag (under den lilla stunden) va länge sen jag va sist. Sen jag kom hem har jag inte gjort många knop. Hjälpt morfarn lite med att ge verktyg medan han sätter taket och suttit lite vid datorn. Halsen känns som en stor fet klump och de är så irriterande. Magen spänner och spänner tror snart den ska spricka sönder. Så irriterande att knappt ens kunna sitta längre de trycker som bara den nedåt och jag tror minst en gång i timmen att jag ska börja föda snart haha. Men de är ingen lätt match detta inte. Vilken skillnad mot med Theo på slutet. De är tufft att måsta anda sig igenom så stora delar av dagen. Värk smärta pina gaaaaa lugna ner dig eller kom ut! Tror lite smått han kommer komma i helgen... 
 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0