SÖMNTUTA.

Idag har jag inte gjort några knop alls. Jo jag startade en tvättmaskin på fm som jag ännu inte hängt. Anledningen? Jo jag va så trött vid 11 att jag lag mig på soffan, somnade och vaknade vid 12 gick vidare in till sovrummet och somna om och sov fram och tillbaka till kl 14,30. Känns som de va behövligt me tanke på hur lite sömn jag fått dem senaste månaderna. Men nu, nu känner jag mig halv död och huvudet dunkar. Hela fm och morgonen har jag haft så otroligt starka sammandragningar. Har verkligen fått andas mig igenom dem då hela magen krampat ihop och gjort ont. Inte försvann dem helt heller för direkt när jag vakna börja dem komma tillbaka eller så va de bara jag som missa allt medan jag sov lite. Ska försöka hänga den där maskinen tvätt nu innan den torkar i maskinen sen sätta in lite kyckling i ugnen och dra på fläkten till fullt så jag kan va inne samtidigt utan att måååå riktigt risigt. Min graviditet och kyckling i ugnen går icke ihop. Hmm bör jag hinna något mera, nä tror inte de. De jag skulle gjort medan jag sov får tas i morgon i stället.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0