MÖSSTOKIG.

Eftersom jag vänta på att mannen skulle höra av sig om hem gång från arbetet så fördrev jag tiden lite.. han jobbar nämligen fm och åkte hemifrån kl 4 i morse, 16 timmars arbetsdag vart de.. så kan de gå när man hamnar på verkstad med lastbilen och inte kommer därifrån.. i vilket fall så börja jag kika på lite nya mössor inför våren till Theo, möss tokig som jag är. Är så kul med lite olika att matcha kläder och jackor med. Och tror de är dags att gå upp en storlek nu. Finns så många fina, tror bestämt de kommer hamna en med blixten på i lådan i alla fall fast mamman har lite svårt för den där bilen på alla saker överallt. De räcker väl med att ungen kollar några varv av filmerna varje dag? Hur kom han in på blixten egentligen, en dag under jul ledigheten kom han plötsligt på att de va bilar han ville se och sen dess är det nästan bara dem som får visas på tvn. Kul att han gillar saker så klart, han fick en blixten bok idag. Jag kunde inte låta bli när jag såg den på dialect och den gick hem! Han har haft den hela kvällen. 
Hittade dem här fina mössorna från busmonster också.. Tror de kommer bli nån av dem frågan är vilken. Kanske skulle beställa en lika åt lillebror att ha i höst, syskon matcha så klart.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0