STOREBROR OCH LILLEBROR MYS.

 
 
 
Jag måste pussa på honom, jag måste krama honom... Jag vill bära honom, hålla i honom.. Sitta i soffan och knäppa kort jag ha han i knä mamma.. De är vår Theo de. Är så gosig omtänksam hjälpsam och gullig med sin lillebror. Varje gång Victor är ledsen ropar Theo på mig, säger man jag kommer snart ska bara hämta en sak svara Theo okej jag kollar lillebror inte kräks mamma. Varje gång någon av dem ska sova då ska de pussas och kramas annars kan man inte somna. Varje gång Theo ska kissa toaletten eller borsta tänderna ska lillebror va med och heja på och så han får visa lillebror va han kan göra. Jag hoppas detta håller i sig, fina fina omtänksamma lilla stora Theo. Fina killarna <3 måste nypa mig i armen gång på gång för att förstå att alla spyor och allt helvete gav mig dessa fina ögonblick och underbara barn.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0