GER UPP.

Jag ger upp snart, de här tar knäcken på mig. Kan dem inte bara plocka ut ungen så jag får tillbaka mitt liv. En sjukt hård dag och ännu värre kväll, jag ger upp snart. Vill inte vara med längre. Gör mig frisk så jag slipper åtminstone tampas med den skiten också. Har jag inte gått igenom nog snart. Denna kväll är en mardröm, hostar lungorna ur mig och får knappt någon luft, spyr av illamåendet och den igenkorkade halsen/näsan. Ont i ögon huvud bihålor mage och hals... Lillebror lever rövare i magen så de spänner och magen hoppar upp och ner. Halsbränna och ja va har jag glömt mer..... Ge mig ett liv!!!! Va har jag gjort för att förtjäna att gå igenom denna prövning om och om igen. Snart åker jag till förlossningen och tvingar dem att lägga in mig, om inte för att föda så kan jag väl i alla fall få dropp smärtlindring och sömntabletter... Bitter less och ledsen? Näää jag, va då är de inte så här de är att va gravid.. Och sjuk. Tror min kropp missa detaljen med att njuta och må bra. Vaknar (om jag nån gång somnar ikväll) förhoppningsvis upp till en bättre dag... Jag hoppas innerligt men jag tror inte på mirakel längre. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2014-03-03 @ 17:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0