NÄR TAR DE SLUT.

Ligger i sängen och halvsover och försöker få bort de förfärligt onda i min hals, tungan börjar till och med värka och domna bort nu, normalt?... Plötsligt ringer mobilen och de är fröken Ann från dagis, Theo har fått feber nu också och de är bara att skicka morfar att hämta honom.. Hinner bara lägga på och säga de till morfar så ringer de igen. Jimmy denna gång och han berättar att dem precis fått mail från VDn på åkeriet att Ohlsen gått i konkurs. Alltså när kan de hända något positivt i detta hus. Jag vet snart inte om jag ska skratta eller gråta åt allt elände. De tar som aldrig slut. Bara väntar på att jag ska få tandvärk också då jag laga en trasig fyllning på en tand precis innan jag började må illa denna graviditet och den höll i 5-6 månader och är trasig igen. Känns lite halv jobbigt då jag inte kan ligga i en tandläkarstol för än lillebror är ute. Som sagt bara väntar på att börja få ont. Alltså vad är detta..... Kan de bara bli lugn och ro här snart. Vad händer här näst kan man undra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0