NÄSTA KRÄMPA.

Ja men herre gud när ska de ge med sig, i natt har jag fått sova riktigt bra men vad vakna jag med denna dagen jo ont i halsen. Känns som halsen är dubbelt så stor och de ömmar utan att jag ens sväljer eller förösker dricka/äta. Försökte mig på en smörgås under morgonen nu men de går knappt att tugga. Känns som att de kanske inte just är vanligt halsont utan mera utav alla mina spyor som irriterar halsen.. Näsan är helt sårig och röd innuti av allt och jag kan bara ana att halsen kan ha tagit liknande stryk eftersom de hållt på så sjukt länge nu. Theo har också sovit bra i natt och har bara hostat till några gånger under hela natten. De gav utdelning med starkare hostmedicin, han snorar mer idag och när han springer och härjar börjar hostan mera men håller han sig någelunda lugn så är det lindrigare. Han får sina puffar också och jag hoppas dem hjälper till och lindrar lite också dem ska tas direkt när han blir förkyld eller hostig och han är jätte duktig på att ta dem.. Morfar körde honom till dagis för en timme sedan och mamman ja hon ska vila hela dagen. Så otroligt skönt att inte ha måsten på morgonen när man inte mår bra alls. Visst är det väldigt mycket mamma även fast morfar är här men de går ändå att koppla bort lite och få vila bättre. Nu pysslar morfarn med sovrums renoveringen och jag ska inta soffan en stund i hopp om en bättre eftermiddag. Lägger också in en önskan om att lillebror ska vara lite lugnare i magen idag, hans vilda stil passar inte så värst bra ihop med en illamående dålig mamma. Så snälla lillebror lugna ner dig lite idag tack.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0