Mera semester planer.

Sitter och spanar på nätet och råka komma in på lite rese sidor. Nu blev jag galet sugen på en tripp någonstans. Berätta för älsklingen om mina ideer och han gillat men sen va de resten me. Inte bara åka inte. Blir nog ingen resa utomland nu men däremot så kanske det blir en tripp inom sverige nämligen ume igen. Det vore inte helt fel och plutten min va riktigt på. Men vart ska vi då? Varför kan vi inte känna lite folk som äger hus/stugor vid vattnet för? Han har lång helg nästa helg och det är min sista semester vecka sen blir det bara jobb igen. Men ska de lösa sig så lär Monika rycka in och de är inte helt säkert det går. Vi får väl se om mina små planer och önskningar kan tänkas slå in. Jag vill, jag önskar, jag längtar.. .. . Hoppas hoppas hoppas. Om inte dit så någon annanstans vore underbart.






Foto:Loveelliii.

Kommentarer
Postat av: Sara

Kom till Bergen, honey!!! :)

2009-08-07 @ 13:19:29
URL: http://metrobloggen.se/brus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0