Tiden bara ...


Tiden bara rinner på, hinner knappt med är redan onsdag idag och inte långt till helgen IGEN. Fast jag klagar inte känner att jag behöver vila och lite lugn. Fast å andra sidan så brukar de ju aldrig  bli som man tänkt sig.
 
Nu i helgen som va var vi upp till Gävle på crusingen med Gillberg, Andreas, Trolin och massa andra. Va bra skoj och mycke skratt.. hahahaha va en himla synd att jag hade kameran kvar på jobbet hade säkerligen kunnat tagits bra många fylle bilder. Mitt lilla hjärta hon va bra rolig hon hahaha skratta så man nästan grät.
Träffa lite folk man inte sätt på bra länge oxå, Simon bla.. Han va verkligen sig lik, jag och Jane lyckades nog göra bruden hans lite sur oxå. Tror vi kom hem strax innan fyra på morgonen så kändes lite små segt hela söndan...

Men va till Julia och gratta Olivia och Johan ändå, lekte och gosa me ungarna. Sötnosar är vad dem är. Lolle kom dit och fika med oss så de va kul att hinna prata med henne oxå. Va hem till pappa efter och åt mat och fixa med bilen lite sen hem till Österby igen och va med Peter, Trolin och dem ett tag innan det var dags att sova.

Å nu i veckan har det mesta varit som vanligt, jobbat, umgåtts med Jimmy lite, träffa Jane, bakat till lördags fikat och lite sånt... . Får se vad det blir ikväll, skulle nog behöva lägga mig i sängen bra tidigt och sova ut ordentligt men har ingen ro att somna. Hmm...

Lite bilder från lördags jippo i Österby, Ballonglördag....

 
 

Foto:loveelliii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0