Vad är det som går och går och går och går. .. ..

Redan fredag? Ja helt galet nog stämmer det faktiskt. Tyckte det va helg nyss, söndag kväll och de va dags att sova för att orka upp och jobba. Men icke!

I söndags skulle vi ut på en liten road trip men i stället hamnade vi hemma, va hundvakt, åkte till Steffe och hälsa på och där va Adde, Cissi, en kompis till henne och Steffe och Cissis pappa och Jimmys pappa. Blev kvar där på tok för länge så något besök i Gimo hos faster med alla han vi inte tyvärr. Va ute på promenix och hade det allmänt skönt.

I veckan har det mest handlat om att vila och greja hemma. Åkte med Jimmy i lastbilen i onsdags kväll. Sista gången i fina scanian. Kommer allt sakna den lite måste jag säga. Men det kommer ju en annan scania i stället och lite längre fram ändå en sprillans nya en som säkerligen kommer vara en gobit. Idag är det sista dagen på Månkarbo sen kommer hjärtat aldrig vara hemma, snyft! Det kommer bli hej är du hemma nu, god natt (kl 05) och hej har du vakna nu, ska du åka och jobba (kl 17). Men men vi ses ju när vi sover och på helgerna. Tänk va mycket jag kommer hinna med att göra på kvällarna. Frivilligt eller inte, så jag har någe att pyssla med undertiden jag saknar min pojke. 

Få se vad som händer ikväll då, hoppas det blir lungt och skönt. Har inte alls någon större lust att göra någe avancerat. Laga lite mat när jag kommer hem med först handla, dammsuga och slänga in en maskin tvätt sen bara slänga sig omkull på soffan och ta de lungt. Låter som en bra plan så den kör vi nog på. Det kan hända att det slinker ner en promenad där i mellan någon stans också. Det vore ju inte tokigt. 



Foto:Loveelliii.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0