Det är min blomma.

I söndags åkte vi upp till Valbo, till Tina och Tommy. Va ute i snön flera timmar och åkte bob och grejer med deras barn. Det första man fick höra när vi kom till backen va Julia, Tommy sa vem kommer nu då och hon svara min blomma! Är så man smälter. Hade riktigt roligt! Snön yrde och man va helt slut efteråt... Men så härligt med friskt luft och roligt sällskap. Efter åkte vi hem till dem, lekte med barnen och åt pizza, kolla tv och lekte lite till. Jag och Tina va iväg till köpis och handla lite leksaker. Äntligen fick jag min sköldpadda från brio som jag har suktat efter så länge. Tur min andra hälft påminde mig att jag faktiskt kunde passa på att köpa den. Så nu äntligen. Åkte hem mot kvällningen och sen blev det mys och tv innan vi somna helt utslagna båda två.







Foto:Loveelliii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0