VECKA 14 IDAG.


Uträkningen utgår från dagens datum: Tis 26 april 2011.

Din graviditet startade Tis 25 jan 2011.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Tis 8 feb 2011 (ägglossningen).

Du är på dag 92 av 280. (32,9%).
Du är i vecka 14.
Du har gått 13 fulla veckor och 0 fulla dagar (v13+0).
Du är i 3:e kalendermånaden.
Du är i 4:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester ett.
Beräknat förlossningsdatum Mån 31 okt 2011
Du har 188 dagar kvar till beräknad förlossning.
_________________________________

Enda stället som säger den 31 oktober... så därför säger vi 1 november.
Hänger inte riktigt med på varför familjelivs är den enda
som tycker att de är den 31a och alla andra tycker 1a.
Men men... orka inte ta fram någon annan sida så fick bli så här.

Är i alla fall inte riktigt lika illamående idag som här om dagen.
Igår hade jag en rätt okej dag, spydde inte alls. Fast jag mådde illa
sådär till och från. Efter middag och fika hos Jimmys farmor
så kändes det ganska bra. Var lite nervös där ett tag och trodde
att jag skulle måsta springa på toa (pinsamt) men jag klara mig.

Åkte lite båt och sola med Kevin Nathalie och Jimmy efter middagen.
Underbar dag och så varmt, som sommar.
Men idag kallt burrr.. ingen sommar idag inte.
Men alla dagar kan ju inte vara fina, man får väl vara glad
åt dem vi fick hela helgen lång. Det är faktiskt bara april än.

Loveelliii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0