SOM JAG ÖNSKAR.

Att jag var ledig alla lördagar och också får "vanlig" helg.
Ibland i alla fall, nån gång, nu och då.
Nästa lördag ska jag vara ledig. Om det inte dyker upp något
som kan ge mer pengar i kassan än en vanlig lördag.
Pappa ringde han var på bakluckan och det va som vanligt
massor med folk. Både som sålde och som kikade.
Han hade hittat mängder med barnsaker.
Han hade fyndat en overall till skrutt också för 30kr.
En grå från HM som var så gott som oanvänd.
Tack snälla pappa ska bli spännande och se hur den ser ut.
Han hade hittat en från polarn också lite större men han våga inte
köpa den. Otur för sen när jag fick höra de så var den såld.
70kr för en pop overall som var helt fel fri. Sjukt billigt.
Men men de kommer flera och andra fina som man vill ha.

Sitter som sagt på jobbet nu. Skrutt lever om i magen så jag
kan knappt sitta still. Konstigt de där när han sparkar så
får jag må illa attacker. Kan det vara någon "nerv" eller nåt
som han kan komma åt nu och då när han far runt där inne.
Eller är det jag som inbillar mig att jag mår illa mera just när han
sätter fart. Vilket som så är det lite smått lebbigt ibland.
En timme kvar på jobbet sen helg. Vad ska man hitta på då tro.
Pappa är på väg till Inger så dit är inge kul att åka.
Jimmy ska ut och cykla med Peter och Patrik nu på em.
Motionspass efter motionspass är lite nyfiken på hur länge han
kommer hålla i med cyklingen. Idag får han till och med sällskap.
Men jag är glad och stolt att han försöker börja hålla igång i alla fall.
För sin egen skull så han mår bättre och har det bra.


Bilden är nu på overallen som ligger hemma och väntar.

Foto:Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0