SÅ SJUKT SÖTT.



Vill ha vill ha vill ha. Finns så mycket fina kläder
så man kan ju bli knäpp när man kikar runt överallt.
Just nu fördriver jag tiden lite och måste bara kolla lite.
Jimmy har lagt sig för en halvtimme sen för han ska upp och
åka till jobbet ett i natt igen stackarn så han var helt slut.
Han i alla fall säga god natt när jag kom från jobbet
mycket mer än så han vi inte prata innan han somna.
Så då lär frun i huset vara lite tyst av sig så han inte vaknar.
Ska strax bege mig till köket för att laga "middag" som
enbart kommer bli matlådor åt herrn. Korvstroganoff och ris
står på matlåde menyn. Själv intog jag en smörgås och lite yoghurt
vid datorn. Och än så länge är det kvar i magen.
Korvstroganoff och ris går icke så de är tur att Jimmy kan lätt
äta upp allt själv på några gånger...



Foto:PolarnO.Pyret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0