TÄNK VA MAN BLIR FAST.

Måste säga att min kusin har verkligen rätt angående tradera.
Man blir beroende haha. Kan inte låta bli att kika in där varje dag.
Ibland inte bara en gång måste ju kika vad som hänt sen sist.
Man är ju bra knasig ibland. Men de är lite roligt också.
Ska dock inte köpa på mig hur mycket som helst än men vissa
saker kan man inte motstå det går bara inte.
Och oj så mycket billigare det blir och det mesta är som nytt.

Dock vann jag en auktion för ett tag sen som jag börjar
undra vart den tagit vägen någonstans. Chansen finns ju att
varan inte kommer dyka upp men vi får se. Alla är kanske inte lika
snabba fast dem vill ha betalt snabbt. När dem inte ens svarar på
mail så kan man ju börja undra. Dock hade säljaren bara bra
kommentarer innan. Vi får se ska hålla ut lite till men jag vill ju så
gärna ha just den där :( Så jag håller mina tummar hårt.



Såna här söta kartonger har jag och packar ner skrutts saker i.
Dock är det elefanter på dem i stället för bilar. Och så är dem bruna och vita.

Foto:goggle.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0