MÅNDAG IGEN.

Då var det måndag igen då.. Tiden går rätt fort ändå.
Fast ändå känns allt som en evighet.
Mår inte bättre än heller, eller jo bättre men inte bra.
Suck va segt det är att känna sig frisk men ändå sjuk.
Vill bara vara hemma och sova men det funkar ju tyvärr
inte riktigt så i verkligheten.
Vem skulle ta hand om butiken då tro. Spöket laban.

Orken energin lusten och glädjen har jag tappat
bort någonstans. Kan någon hitta den till mig snälla.
Antar att de är fler än jag som känner så där.
Men dagarna då solen lyser blir jag faktiskt lite piggare.
Då känns alltid lite bättre och lite ljusare.

Tycker vi kan hoppa fram några veckor.
Gärna till påsken så det blir maj och kanske
sommar sen också. Det blir bra. Kan vi göra de.



Foto:google.se

Kommentarer
Postat av: Camilla Kastberg Odeheim

Ja, jag tycker också vi kan hoppa fram några veckor så vi kommer till påsken, och härlig maj sen. Då känns inte sommaren så långt bort. Vi får peppa varandra :)

2011-03-21 @ 20:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0