MADDO SKA FÅ EN POJK.

Fick ett mms igår kväll av min kusin Madelene.
Hon och blivande mannen John hade varit på ultraljud.
Dem hade sätt bebisen och allt var bara bra.
Det var en frisk och pigg liten POJKE.
Ååå jag är så glad för deras skull...
Så skönt att få veta att allt står rätt till.
Sen att det var en pojke gjorde ju inte saken sämre.
Dem blev framflyttade till 6 oktober.
Så vi får väl se va vi får för datum... om vi kommer
närmare varandra eller längre ifrån.
Om allt är bra då kommer jag med lättnad skriva ut
de på fb sen. Då vill jag så gärna visa alla att de bor
någon i min mage!

Skulle på ett sätt vilja veta vad det är i magen.
Men jag tror vi ska hålla oss.
Är de inge bra med våran skrutt då vill jag veta.
Är det riktigt riktigt illa med skrutt då vill jag ännu mera veta.
Men annars ska vi hålla oss och vänta tills h*n är ute.
Världens bästa överraskning kommer de bli.


Kusin Maddo och John.

Foto:Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0