VAGN DJUNGELN.

När jag kommer in på kontoret/köket på butiken idag
efter att ha hjälpt en kund så hittar jag min sambo
på emmaljungas hemsida och kollar på vagnar.
Söta fina sambon, LOVE YOU!

Vi vet redan vilken variant vi vill ha men sen är det
så mycket mera som ska väljas och vrakas på.

Jimmy har hela tiden sagt svart vagn men jag vet
inte om jag vill ha en svart... men så idag så gillade
han faktiskt mina ideer. Dem där som jag inte hunnit
visa honom än utan bara berättat om.
Och han kom själv med tanken att en svart borde blekas
lite fortare än övriga färger.

När min vän Linda vänta deras Lucas som föddes för
nästan prick ett år sedan så var vi och kikade på vagnar.
Hitta då denna vagn som jag fotade och mmsade till Jimmy.
En sån där ska vi ha någon gång och han gick me på de
på en gång för den hade ju snygga fälgar.. Killar haha!
Och samma lika vagn är de nu vi tänker oss till skrutt.

Så va de det där med färg och alla val igen....
Favoriter är i alla fall dessa:


Silver check svart med grå rutigt tyg.

Eller dark grey som så klart är mörk grå.

Sen vare de där med liggkorg eller inte och osv..

 
 


Foto:emmaljunga.se


Kommentarer
Postat av: Therese & fröna

Med tanke på att ni kommer att bo några trappor upp skulle ju jag rekommendera att ha mjuklift och kanske förvara vagnen i bilen eller i ett förråd... jag blev trött på vår lilla trapp med typ 5 steg in.... Det där med att blekas tror jag inte är så farligt, vår lillvagn såg fortfarande ny ut i tyget efter att ha använts till 2 barn... Den ser iaf mysig och ombonad ut inuti =)

2011-05-02 @ 21:26:32
URL: http://sorkboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0