TISDAG.

Dagen började kl 05,30 av att jag vakna och kunde inte somna om.
Efter över två timmar efter 8 somna jag äntligen och sov till strax innan 10.
Men efter de kände jag mig helt död, inte van att sova sådär.
Men lär väl börja vänja mig vid konstiga tider antar jag ;)
I vilket fall så känns det som att dagen har gått fort.
Har fått en del gjort inför modevisningen på torsdag och har hunnit
få iväg några mail och skrivit ut lite papper.
Fortsättning följer i morgon.........

Eftersom jag rört mig en hel del idag så har de tagit på en del.
De har och trycker en hel del nedåt idag, spänner gör det hela
tiden men just trycker nedåt är något som börjat dem senaste dagarna.
Idag va det nog värst.. Så jag antar att han borrar sig mer och mer ner.
I helgen kan han få komma, de skulle passa utmärkt ;) tror ni han lyssnar?
Magen växer i alla fall på, rundare och den sjunker mer och mer.
Har kunnat ha på mig tygskorna någelunda idag så inte värsta slaget
men skönt det är det då inte.

Fick med mig en tröja hem från Cia, eller tunika kanske vi ska säga.
Ska ha den på modevisningen eftersom jag inte har så mycket att ha
på mig haha. Och den jag hade från henne ska en av tjejerna låna
som går modevisningen.. Så då fick jag en annan, tack snälla.
Köpte ett par mys sockar också nästan som dem jag älskade förra
året.. Som jag till och med nötte ut två par av. Hon fick leveransen
idag när jag var där så jag va först ut att shoppa dem.
Annah hade med sig en påse till mig idag med två "overaller"
till skrutt också.. Så fina och söta och smååå :) tack snälla.



Kommentarer
Postat av: Annah

Herregud!

Jag började skumma texten för att se om jag läst inlägget tidigare eller inte och fick för mej att du hade skrivit typ "Dagen började kl 05,30 av att jag vakna och att vattnet gick." hahahaha

Vart ju helt nervös där :D



Kram

2011-10-26 @ 18:17:07
URL: http://carpeannah.se
Postat av: Annah

haha vilken tur ;)

Dom minsta jag har hemma nu är 62/68 (41-44cm) så dom är små, men finns också mindre 50/56 (38-40) kan ju ta med en sån tills nästa beställning om fröken önskar ;)

Ses imorgon!

och just ja imorgon kommer Gert :) Sa jag vilken tid han sa? Nej såg nu att han inte hade skrivit någon tid heller haha. Bara att han skulle försöka hinna in till oss imorgon efter möte i tierp och att han skulle höra av sig om det vart nått :)



Jaja ses imorrn var det :D



Kram

2011-10-26 @ 23:05:54
URL: http://carpeannah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0