VILKEN NATT.

Julaftons morgon och Theo har varit vaken stora delar av natten. Jag lyckades hålla mig vaken till 23 med hjälp av bingolotto och när vi hoppar ner i sängen så ligger där en vaken Theo (som för övrigt somna vid 20.30). Pappan somna som vanligt ganska omgående men den lille grabben han tänkte inte somna inte, kl 3 var han fortfarande vaken och hans mamma också. Härlig start på denna julafton. Han ville inte gå upp utan låg vaken och prata snurra femtielva varv runt i sängen och ville putta ner mamman från madrassen miljoner gånger. Försökte gång på gång somna men icke han höll mig vaken. Efter 3 nån gång somna vi och vid 7 vakna han igen. Jag känner mig överkörd av ett tåg idag eller kanske som att jag varit ute hela natten och partajat. Morfarn är här sen igår fm och gick upp med honom nu när han vakna så jag kunde hoppa ner i sängen igen, men kan jag sova.. Icke! Jag som redan var nervös för hur denna dagen skulle gå med allt folk all mat och ingen lugn och ro. Nu är jag ännu mer nervös och orolig. Hur fasiken ska jag orka detta? Och hur grinig kommer inte Theo vara under denna dag/kväll? God jul då! 
 
Å just de sa jag att han har öroninfektion också eller nån släng av inflamation samt lite annat kraffs så han går på kåvepenin och mollipect? Vi fick en akut tid på vårdcentralen igår fm. Så dem två kvällarna/nätterna innan denna har också varti total kaos dock verka inte nattens vakna timmar ha med det att göra. Kanske han är spänd för att träffa tomten? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0