DE DÄR MED SMÄRTA.

Vilken dag och vilken kväll.. Har haft så kraftiga förvärkar hela dagen och under kvällen nu har dem verkligen hårdnat till. Kallade hem Jimmy som va iväg och fixa lite saker, kände inte för att va ensam med Theo (fast han sov). Obehaglig jobbig känsla, lite lätt fundersam hur de verkligen kändes innan de blev verklighet att Theo va på väg ut. Hur som är de ingen bebis ute än men fortsätter de så här kanske han kommer snart.. För så här ont och jobbigt kan jag inte gå och ha till den 24 maj. Andas igenom värkarna som gör mig andfådd varm och ger ont i både mage ben och rygg. Kraftigaste omgången så här långt denna graviditet. Undrar lite smått om jag kommer va vaken hela natten och gå igenom detta eller om de kommer ge sig och jag får lite sömn i natt. Ger de sig inte blir jag inte förvånad om lillebror vill kika ut ganska snart för detta är inte speciellt lätt att genomlida allt för lång tid utan resultat.. I annat fall luras han och ligger bara där inne och tränar upp både sig och mig för den rätta dagen. 

Och just de, jag har smärta i en annan del av kroppen också.. I lilltån på vänster fot. Klantiga mamman slog i den rejält på em och den är numera blålila på in och utsidan svälld och gör satan ont om jag kommer åt något eller rör den i sidled något. Inte mycket att göra men de va bra nog onödigt att de skulle inträffa just nu. Får se hur den ser ut och känns i morgon.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0