FREDAG.

Fint erbjudande från polarn o pyret. .. Hade gärna klämt på plaggen själv i butik men vet inte om jag bör åka utanför kommunen på en stund (om inte lillebror väljer att komma ut vill säga). De känns att vara jag just nu, usch och suck. Så frustrerande att inte klara och orka något. Idag har jag bara legat suttit legat igen och suttit en stund igen. Körde Theo till dagis och var sen in på affären och handla bröd, skinka, fil och icas burk persikor... De där som mitt liv består av just nu ihop med vatten. Sen hem och försöka äta lite av den utsökta maten och efter de konstatera att jag inte kommer orka ett skit idag. Lillebror lever om som f*n idag och jag mår då mer illa och har mer ont så klart. Är sååå tröttt och nickar till då och då för att sen vakna till av rörelserna som gör så ont och är så obehagliga. Kan verkligen inte njuta av lillen rörelser, sjukt jobbiga.
 
I morgon är det barnklädesloppis i Östhammar och Uppsala.... Hade velat åka på någon av dem. Helst Uppsala då det är större utbud och bättre priser. Men orkar jag? Då hade jag kunnat klämma och känna på polarn plaggen också i stället för ett klicka hem dem på nätet. Som de känns just nu vill jag bara få ut ungen, känns som jag knappt klarar hämta Theo på dagis för tillfället och ännu mindre åka och handla. Mycket man vill och önskar men bara ge upp allt och lägga sig på soffan igen kan jag tänka. Vi fick hem en hammock förra helgen som stått hos Jimmys farmor i hennes garage en mindre evighet, kanske ska inviga den i helgen och ligga där i stället då får man lite luft i alla fall. Jimmy hinner nog hämta Theo idag men jag kanske borde göra de ändå för att komma ut lite i luften och för att se lillgrabben springa mot mig och bli överlycklig när man kommer och hämtar. De ger extra energi. Och så får han ju komma hem lite tidigare än om Jimmy hämtar som nog inte hinner dit för än till 17.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0