NÄR MAN HELST AV ALLT BARA SKULLE VILJA FÄLLA TÅRAR.

Har en riktig depp kväll, i morgon är det den 24/4 och "bara" en månad kvar till bf. "Bara" va just ordet. Ont överallt, svårt att sova, såå slut, halsbrännan, mår illa och ja allt de där med mat och dryck som knappast är någon hemlighet. Orken, tålamodet, känslorna... Ja hormonerna spökar någe nog. Vill bara ha tillbaka min kropp och mitt liv. Jag vill vara jag igen!!!! Jag vill känna mig "normal"... Jag vet, jag har kämpat alla dessa dagar och månader jag kan inte ge upp nu men ibland vill jag bara lägga mig ner på golvet och skrika.. Sådär som ett barn i en leksaksaffär som inte får de den vill. Jag vill bara gråta, gråta men tårarna gör mig mer illamående. Hur får man ur sig allt man känner och upplever? Hur kommer man tillbaka till sig själv igen? Kommer de släppa lika fort och lätt som förra gången? Många frågetecken många funderingar... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0