ANDRA DAGEN DETTA ÅR.

Hemska rackarns skit dag! Idag känner jag inte mycket glädje och lycka bara en massa ledsamhet, irritation, frustration och otillräcklighet. Jag mår hemskt idag, spyr upp allt och mår så illa. Ont i kroppen och svårt att andas och sammandragning som kommer som följd och underlättar icke. Vissa dagar känner jag verkligen ingen lycka alls vill bara gråta och tycka synd om mig själv. Vill så gärna ha maj nu, så gärna att denna halva går fort som f*n. Jag vill orka och kunna leka med Theo, ta promenader med vänner och utforska omgivningen med Theo, kunna träffa folk, kunna skratta och framför allt äta! Jag vill leva normalt igen! 
Theo är inne i en trots period som heter duga, de underlättar verkligen inte denna vardag. Älskade unge, tur han kan vara hur go och underbar som helst där i mellan. Tålamodet och jag kommer knappast överens när man helst av allt bara vill ligga i sängen och sova bort dagarna. Han testar oss om och om igen och jag vet det är bara början.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0