DEN ÄR VÅR, ÄNTLIGEN!

Woho äntligen i min ägo, sängen jag velat ha så länge. Dock får den inte komma in i huset för än sovrummet är klart men den väntar på oss i garaget så länge. En av Jimmys gamla barndomskompisar som hade köpt nu och vi hade turen att få den levererad enda till garaget nu på kvällningen, super service. Så glad! Kommer bli jätte bra. Nu är det bara sovrummet som ska bli klart, Jimmy slipar och spacklar lite nu ikväll, börjar bli dags att bestämma va de ska va för tapeter där inne nu. Jag kan ju inte bestämma mig, snacka om velig. Har nog aldrig varit så både velig och snål på en och samma gång som under denna graviditet. När man inte orkar något kan man tydligen inte bestämma sig heller och när man inte kan bestämma sig så struntar man i att köpa/göra något alls. Vad har hänt med mig haha. Men denna gång lär jag bestämma mig, lite tråkigt utan tapet på väggen.

Bild från Ms annons på fb.

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag vet ju vilken tapet jag röstar på i alla fall :)

2014-03-31 @ 21:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0