Kan faktiskt vara duktig.

Igår va jag jätte duktig! för att vara jag och just nu efter en liten form svacka. På lite mer än en timme han jag med att laga mat, tvätta, damma och dammsuga!!! Kände mig otroligt duktig som äntligen tog tag i det. Nu är det bara rensa och göra fin liret kvar. Men de är mycket enklara att ta tag i det och fixa med det i en ren lägenhet än i en dammig och tråkig. Måste slänga massa gammalt skit så det kan få plats med nytt och så herrns kläder kan sluta ligga uppe på skåpet i vardagsrummet. En låda vore smidigare och snyggare. I alla fall tills jag hunnit med det jobbigaste, garderoben! Usch vill inte fixa den men tänk så bra jag kommer må när det är klart och så mycket enklare det kommer bli att både hitta saker och att lägga iväg dem. Så det måste göras snart.






Foto:Loveelliii.

Kommentarer
Postat av: Therese

Du det såg svart ut i hallen :-) fin färg det där. Å du var jätteduktig som hann med allt (önskar jag kunde hinna så mkt på samma tid, men har ju lite större golvyta än så länge ;-)) Ni är välkomna över på fika nån kväll sen när ni har tid.... kram kram

2009-08-20 @ 21:11:21
URL: http://sorkboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0