En kväll på stranden.

Igår kom man sig inte upp i sängen sådär värst tidigt, intog frukosten vid halv tolv och sen gick jag bort till Q8 dit Jimmy redan åkt medans jag greja och dona. Hjälpte han tvätta bilen och sen åkte vi till Östhammar. Han till Joppe och jag till familjen Almcrantz och myste lite under parasollet. Söta lill tjejen är inte så liten längre, oj va mycket nytt hon lärt sig. Lilla prinsessan. Track för att ni höll mig sällskap igår <3 saknar er redan!

Några timmar senare hämtade han mig igen och vi stanna vid stopp76 och åt middag innan vi for hemåt. Jag älskar deras mat, den är så grymt god och för att vara lite nyttigare så blev det skinksallad, ovanligt va? haha medans Jimmy åt en grymt god kycklingfile med ris, dem kan dem där pizza bagarna. När vi kom hem satt vi ute och käka lite godis och prata me hans familj och jag lag in lite nytt på usbet. Kom på att klockan va mycket och jag hade ingen frukost hemma så sprang ner för trappen och ut till chevan och gasa bort till ICA. 20,55 så fem minuter tillgodo men handla de han jag i alla fall. Emilia hade hamnat hemma hos Jimmy undertiden så när jag kom tillbaka åkte vi till rastsjön och bada med Mackan och Linnea. Första doppet för i år och så skönt så skönt. Kommer bli mera av det, gäller bara att våga visa sig i bikinin igen och bland lite mer folk än det var i går kväll. Efter nån timmes bad hämta vi Ekkah och sen fick dem för sig att det vore gott med mat så det blev stan. Sen när vi väl kom hem blev det sängen och jag tror jag knappt han innanför dörren innan jag somnade. Va bra slut.


 

Foto:Loveelliii.

Kommentarer
Postat av: Therese & Elina

Jasså minsann blev 76 oxå, verkar som det blev en rätt skön dag :-P Inte behövde du köra heller för omväxlings skull! Fast det där med att bada lät lite huttrigt. Ses snart igen hoppas vi. Kram kram

2009-06-29 @ 23:33:33
URL: http://sorkboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0