En ledig dag :)

Sådär ja då var vi klara med uppdateringen då. Eller var och var jag har ju gårdagen kvar och dagen men det har inte hänt så fruktansvärt mycket. Igår var jag ledig, hade butiken stängd och jag och Monika åkte in till Uppsala. Var först på blomster grossisten och gjorde massa inköp, sen vidare till företagsvaruhuset och gjorde flera sen sista jobb grejen var klädinköp på arbetsklädshuset. Kom därifrån med nya tröjor och ett par pirat pyxor ala snickare. Så vi får se hur många som kommer skatta åt mig i sommar. Men de är så bra, massa fickor, gör inge om man skitar ner sig och bra sköna är dem. Så det blir nog bra. Efter jobb timmarna var vi in och handla och kika på lite annat. Kom hem med lite andra kläder och såna där måste/bra och ha saker. Jag min klant slog i skallen i hörnet på bakre bil dörren så jag har så ont i pannan så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Bula och sår är det med så det är synd om mig. Rör man mig får man en smäll det kan jag lova. När vi kom hem åkte vi hem till Monika där mannen hennes och Mattias va hemma så vi käka mat och fika när Micke kom hem och sen dök Jane upp efter ett tag också. Var en super bra ledig dag, jag klagar verkligen inte. Den kanske gick lite för fort och gjorde lite för ont men annars så. På kvällningen var vi iväg med Peter och käka lite glass också och fick oss bra många skratt haha, vi måste sätt ut som tre idioter haha. De var den dagen de.

Idag har det varit bra lugnt men jag har fått mycket gjort i stället. Skönt de i alla fall. Ska hem och diska och äta nu sen blir det kanske fika hos Mattias eller någe annat skoj vi får se va man hittar på om jag orkar vill säga.

Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0