Gris på rymmen.

Så i söndags jobbade jag först, var ju mors dag så inge ledigt då inte. Hade fullt upp då me precis som resten av veckan som var. Förstår inte vart alla kunder kom ifrån, måste varit rekord. Så skoj så skoj. Stängde vid två och va ut med lite blombud, stack iväg med Jane till stan och shoppa lite och hämta familjen på arlanda efter en vecka på mallis. FUSK! Dem va bruna som pepparkakor och Jane och jag höll oss på våran kant, vi såg ut som vita spöken jämfört med dem. Vi åkte hemåt Hökhuvud och jag skulle lifta med Robert hem men de gick i stöpet det med så han fick köra mig till Jane igen haha äventyr. Va kvar där hemma ett tag sen åkte vi mot Österby. Hittade på Peter, Adde x2, Trolin och grabbarna på fiket så jag stanna där en stund och Jane åkte. Blev en låååååång kväll, åkte Gillbergs värsting bil lite överallt och sen körde jag och Adde hem två pers till Örbyhus när vi kom tillbaka blev det hälsa på lite folk och sen iväg ner till Q8 sådär halv tolv på natten. Nyheten hette gris på rymmen. Haha vilken syn. Först trodde alla att det var ett vildsvin men det  var det ju inte. Dem mota bort den upp mot parkeringarna så alla bilar och bussen kunde åka förbi sen stod vi där alla 20 pers och prata gris i en timme innan polisen skicka ut folk för att hämta den och ta den till ägaren. Vilken kväll. Dem andra for till max men för mig blev det sängen. Skulle upp bra tidigt för att vara ledig. Ja ni läste rätt jag var ledig igår! Wiii!

 
 

 
 
Lite Hökhuvuds bilder hemifrån och från grann gårn.
Foto:Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0