Äntligen fredag.



 



Igår kom Karina till jobbet och åt middag med mig, pizza blev det. Mycket gott men ack så onyttigt det kändes. Satt och prata och greja en stund. Efter stängning va jag ut lite vid hammarn och träffa Johnnie och Jimmy som precis kommit hem från stan, Pontus kom efter en stund så vi stod där ett tag. Sen åkte jag hem till Johnnie och fixa min ack så skitiga baklucka. Jag som tvätta bilen i onsdags em och på kvällen såg den ut som stryk. Men nu blänker den ikapp med resten av bilen igen. Hjälpte han att klippa gräset, eller i alla fall nästan halva tomten, tog sådär en halvtimme kanske, va ute och gick me Putte lite men de va ju så jädra mycket mygg så vi vände ganska snabbt. Jimmy kom ut och sen åkte vi med honom ner till Österby igen, va och hämta blommor och va iväg till filmen igen med dem. Blev så fint så vid graven <3. Sen rulla vi hemåt igen, stanna vid hammaren och så plötsligt hade de hamnat fyra fem till bilar där med folk vi kände så blev en trevlig kväll bland myggen och massa folk.

Foto:Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0