Uppe med tuppen och sömn vad är det.

Idag är det en trött florist som är på jobbet. Kom i säng på tok för sent igår, pga möte som varade i tre timmar i stället för en och en halv och för att jag är världens snällaste och Jossan är så söt så jag kunde ju inte motstå att låta henne komma och handla klockan tio på kvällen. Vilket va jätte trevligt så klart, hon är så söt och rar den tjejen. Sen kundej ag ju inte motstå att säga hej och prata några ord me Jane också när jag såg att hon kom hem när jag var på väg in till mig. Klockan ringde kvar över sex i morse och det va bra svårt att komma upp men till slut så fick jag ge mig och sätta fart. Klockan är snart tio då jag egentligen skulle ha öppnat, så dem extra timmarna rullar på fort.

 

Idag kommer det vara fullt upp, pappa kommer hit och kör begravning åt mig då jag inte kunde åka med den innan jobbet idag. Monika och jag ska ta kunder, göra buketter, förbereda massor för i morgon då hon och Inger ska vara butiksbiträden när jag är ute och roar mig :) Ska bli så skönt att åka iväg även fast de kan komma lite regnstänk där nedåt i morgon, men det gör mig inget jag är ju LEDIG! Så i morgon ringer klockan ännu tidigare vilket betyder att jag ska hoppa i säng vid nio ikväll annars kommer jag va helt slut i morgon, även fast de säkert kommer sovas några timmar på bussen också i fall grabbligan inte för alltför mycket oväsen. Måste komma ihåg att lägga över alla braiga låtar på mobilen också så kanske man kan skärma av omgivningen lite med musik. 

 

 

Foto:Loveelliii och hc-truckmeet.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0