Sommar, vatten, jobb och glass.

Igår va det en sån där seg dag, men som ändå av nån anledning gick rätt fort. När Monika kom blev det en stund ute i solen och försöka få lite färg några minuter. Va bra varmt och skönt, så man önskade att man vore ledig. Sen satt vi fart och jobba på bra. Jag vart helt yr och snurrig, mådde inte alls bra ett tag men efter lite i proppande av mat och dryck och kyla blev det aningens bättre. När hon gått hem kom Jimmy och lillasyster förbi utanför och prata lite så minuterna gick och plötsligt vart de stängning. Jimmy och Marcus vänta på mig och så åkte vi iväg och käka mat, glass och gjorde lite andra ärenden.

Sen ville folket åka och bada så vi drog iväg till rastsjön, Jimmy, jag, Buddby, Marcus och Mila. Jag som inte hade några badkläder med mig bada bara benen och lekte fotograf. Men inte med min kamera som blev kvar i bilen så några bilder har jag inte. Fota för fullt med Milas systemkamera i stället och ju mer jag har den ju mer kär blir jag och vill ha en egen. Är mycke man vill ha, gäller att prioritera bara vad behövs och vill jag ha mest. En ny dator vore guld just nu.

Efter det lämna vi av alla och åkte till Jimmy, han skulle sova och jag tänkte kika klart på filmen från tisdagen så lag in den på usbet och traska hem så han fick sova i fred, fy att gå upp klockan två och åka och jobba. Börja kolla på filmen från början och tro inte att jag höll mig vaken. Det blev samma sak igen, somna ungeför vid samma ställe som gången innan. Så i morse när jag intog frukosten så knäppte jag på filmen igen fast den här gången spola jag fram till det sista jag såg, så nu äntligen har jag sätt klart den. Wallander - Skulden och den var faktiskt helt okej. Nu är det bara den andra kvar undrar vilken dag man ska somna till den.

















Foto:Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0