Minnenas helg.

Många tankar och många minnen den här helgen. Det börjar redan nu när man gör kransar buketter och säljer ljus till kunderna som också har förlorat någon i sin närhet. I morgon har Jimmy lovat att vi ska åka till Valö och Gimo tända ljus och lägga dit en blomma. Vi ska också åka till Film och göra samma sak där. Hinner inte åka nu lika mycket som förr. Så dem här stunderna betyder mycket.

Mycket tack vare min kusin som gick bort började jag tänka annorlundare och bete mig på ett annat sätt. Varje gång något tynger mig tänker jag på henne på att jag är stark och att jag inte ska låta det där tynga ner mig. Jag är värd det bästa och jag ska ha det bästa. Livet är för dyrbart för att gå och må dåligt och att inte vara lycklig fullt ut. Efter allt det jobbiga jag har haft hjälpte du mig på fötter igen. Det finns bara en som du och jag hoppas du ser ner på mig och är stolt över vad du stärker mig till.





Foto:Loveelliii.

Kommentarer
Postat av: Sara

Fint skrivet, vännen!

2009-10-30 @ 20:04:57
URL: http://metrobloggen.se/brus
Postat av: Mamma iza

Tack för att du svara. Bra att ha pappa ibland! Jätte snygga och enkla bord.

2009-11-08 @ 14:28:21
URL: http://mammaiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0