Ensamt här hemma.

Det blev en eftermiddag som man inte räkna med idag, Jimmys chef ringde på em och fråga om han kunde åka till Sundsvall idag. Så vid tre rulla han mot åkeriet sen iväg. Så nu strax är han framme i Sundsvall. Han ska sova där i natt och sen tippa i morgon bitti. Sen vidare neråt igen till Huddik och Gävle och sen mot Uppsala och hem så han kommer inte hem förän i morgon em/kväll. Känns så konstigt att han är så långt bort och länge. Första natten man får sova helt själv på många månader. Fy vill ha hem min kärlek. Är ensamt här hemma. Även fast jag vant mig vid hans natt passa nu men då kommer han i alla fall hem när jag sover... Men icke idag. Tur det finns telefon. <3

Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0