Taco tonight.

Fredagsmys måste ju följas upp av lördagsmys så klart.

Nu efter jobbet så fort Jimmy tvättat klart scanian bär det av in på ICA igen för att handla hem gosaker till kvällen. Sen ska de tas en stödvila och efter de är det full fart med matlagning.

Vid fem sex tiden kommer Ekkah och Malin och käkar mat, dricker lite alkohol och kollar på film och äter massa annat onyttigt. Så kan nog bli en trevlig kväll idag med. Säkerligen så droppar det nog in lite andra folk eftersom också. Har mina aningar om det i alla fall. Så som det lät igår.

Hoppas på att det kommer bli någelunda tidig kväller idag. Känner mig så slut och trött. I varje fall om det blir en ordentlig road trip i morgon då behöver jag sova för jag känner på mig att det blir jag som får köra hela vägen upp till Rättvik. Men de har vi inte sätt än, vi kanske stannar hemma och har söndagsmys i stället. En mys helg måste ju avslutas med söndagsmys annars går de ju inte!

Loveelliii.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0