Blondin eller brunett?

Satt och kika igenom min söta vän Saras blogg nyss, har inte uppdaterat mig på ett tag kände jag. Men nu så hänger jag med lite igen. Fick en liten flasch back ( hur det nu stavs :S ) från när jag också hade det där mörka håret Sara hade på ett av korten. Mörkt och lockigt. Har precis blonderat i mina slingor igen och trivs toppen med ljust men det där chokladigt svarta, mums. Saknar det lite, speciellt när man ser bilder på andra i den där färgen som jag faktiskt trivs mycket bra i. Men vill jag färga mörkt igen, eller ska jag vara blond nu?

Jimmy vill ha mig blond, eller det låter så i alla fall. Fast han säger att jag får ha som jag vill, att jag så klart får vara mörk igen. Trivs så otroligt bra i det ljusa, känns som mitt hår är så mycket lättare att ta hand om som ljust. Men det mörka, mums det är ju inte tokigt det heller. Får grunna på det där, har som några månader på mig tills det är dags för färg nästa gång. Lagom till julen kanske. Kommer ha beslutsånges till tusen som alltid.




Loveelliii.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0