På inköpslistan.

Så snart vi har kommit oss för med att lägga ut tv bänk, vitrin och skåp
på blocket så vet jag precis vad som ska få komma hem i stället.
Kollade av en slump in ikeas sortiment sent igår kväll medans sambon
hade det trevligt med vårat wii.
Har letat länge länge länge efter något att ersätta tv bänk och skåp med
men inte hittat något som faller oss i smaken.
Samma gäller soffbordet som nu kommer bytas ut.
Har verkligen gillat mitt vita soffbord men nu får de gå vidare till
någon annan.
Är fortfarande några små frågetecken, grått eller vitt bord? stort eller litet?
Sen blir det en vit lackhylla över tvn om jag får som jag vill.
Har samma över sängen och tror de blir kalas med en där också.




Foto:Ikea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0