NEW CLASSIC 2519.



Japp så heter tapeten som jag idag bestämde ska få flytta in i butiken.
I love rutigt och har velat haft en rutig en länge här inne men inte
kunna bestämma mig för vilken. Men nu är det gjort, denna ska jag ha.
Finns det så det går åt mera grått kan det hända att de blir den i stället
men i det stora hela så kommer den se ut så där.
Sen när vi flyttar, vart de nu blir så ska det bo en sån där tapet hemma
i vårt kök också alternativt i hallen beroende på.
Hittade bilderna på google och de fick mig att vilja ha tapeten ännu mer.
Frågan är just nu om den ska få bo där det är tapetserat nu eller om den
ska få vara bakom cultdesign prylarna innanför dörren i stället.
Hmm tål att tänkas på. Hade tänkt ha lite köksprylar på hyllorna vid
tapeten så ja de blir svårt. Cult har ju också köks grejer om man skulle
slå ihop dem med det från differentdesign och kryddlagret i så fall där
innanför dörren. Men vilken tapet ska jag då ha där det sitter tapet nu?
Bakom cult grejerna ska det annars målas, tror det blir i chokladbrunt,
ljusbeige eller kanske ljusgrått.. Oj så svårt de blev igen jag som tyckte
jag hade läget under kontroll när jag hittade på tapeten.

Foto:Google.. Kollage Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0