TISDAG.

Oj det gick undan, lägenheten har varit ute sen mitt på dagen
och en kille från Kalmar skulle kunna komma och flytta in idag.
Haha. Fortsättning följer, så får se om han kommer köpa den.
Men han ville väldigt gärna ha den. Han skulle börja plugga i Uppsala
på måndag och hade ingenstans att bo och han hade fastnat för våran.
Så han skulle ev komma och kolla på den nästa helg.
Så vi får väl se då, vi lär ju sätta fart i att hitta någonstans att bo
nu då. För han ville ha den till 1 oktober i så fall om inte förr.
Annars får vi bli Hökhuvudsbor ett tag men blir lite långt till jobbet för
Jimmy. För mig får de väl gå, har ju åkt den biten tidigare.

Innan jag gick hem idag hämta jag ut ett paket på konsum.
Nån goodiebaby box så jag tydligen hade fått. Den innehöll nån
mamma tidning, blöjor, engångs haklappar, näsdukar, salvor och
så några andra info papper. Dem var ju gratis i alla fall så.

I morgon ska jag åka lastbil med min älskade. Passande då han
jobbar eftermiddag och jag är ledig.
Va sjukt länge sen sist och under den närmsta månaden kommer han
vara ledig på onsdag han också så då har jag ingen möjlighet.
Och sen är det oktober och då kommer jag nog varken komma
upp eller ner från lastbilshytten så de är nog inte att tänka på.
Ser faktiskt sjukt mycket fram emot det, har knappt sätt till
människan dem senaste veckorna. Sover han inte så jobbar han
eller är ute och cyklar haha. Tur vi inte nöter ut varandra <3

Nu ska jag försöka bota min sjukt jobbiga halsbränna, så less på den.
Och inta ikea katalgen som kom idag. Sen blir det sängen.



Foto:Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0