POLARN O.PYRET.

Råkade så fint se idag att polarn började sin rea och eftersom jag är förkyld och har feber som förhoppningsvis börjar ge sig så va jag ju bara tvungen att fynda ett par plagg som jag spanat på länge. De var ju ändå 50% på dem så billigare kommer man inte. Och till någon butik lär jag inte ta mig innan allt är slut heller. Så i nästa vecka borde jag ha kläderna här hemma. Dock för stora för lill herrn men sen i vår kommer de bli kalas bra.

Hade som sagt mamma och Erik på besök idag och Pia med så klart (hunden). Theo fick så fina paket, kläder kläder och kläder plus ett lakan.. Bland annat en body från polarn som han kommer kunna börja använda nästan direkt då de va 56 och han just börjat med dem kläderna. I för sig är ju polarn lite större ändå men de får vara lite stort i så fall. Igår hos pappa invigde han den älskade polarn "pyamasen" den där randiga jag tjatat så mycket om i grått rött blått och vitt... Underbar, jag älskar den verkligen och han är söt som socker i den. Vi fick också fina paket, så nu kanske de blir ett nytt köksbord här framöver. Skulle verkligen behövas då vårat är alldeles för litet numera. Men de blir nog något billigt eftersom lilla herrn lär snart banka sönder de me alla de bestick och leksaker han kommer få tag på haha. Å köper vi något billigt räcker pengarna till ännu lite till.

Theo har sovit sen mamma och Erik åkte vid 19:30 han har rört sig lite men knappt märkbart. Undrar om han är trött.... Undrar om mamman och pappan kommer få kliva upp tidigt i morgon bitti. Undrar om han kanske kan vilja vakna och äta nu så mamman slipper vakna och mata när hon nyss somnat. Vill ju inte väcka de lilla livet och tvinga i han mat nu heller han ser ju ut att sova så sött. Han lär i vilket fall ha blivit trött av att få massa mer julklappar och att ha besök. Mamman är också trött nu så hon ska hoppa i säng. Pappan sitter nog uppe lite till så han orkar vara vaken om nätterna på jobbet den här veckan. De tar på krafterna att vara sjuk men hur kul är det att ligga till sängs eller i soffan hela långa dagen. Nej inte kul alls. Sov gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0