EN THEO ELLER TOWE.

Börjar få dåligt minne, jag som aldrig haft de känner mig lite
smått handikappad. Jimmy med sitt totalt kassa minne förlitar
sig alltid på mig och vem ska jag nu förlita mig på.
Många lappar blir de.. Jag har inte blivit helt senil bara lite glömsk.

Så jag minns inte riktigt om jag skrivit någon om skrutts
eventuella namn här tidigare och jag orkar inte gå igenom
och kolla upp de heller.. så har ni läst de förr så får ni göra
de ännu en gång och kanske en tredje också :)

Idag fick jag ett infall, en känsla av att de bor en pojk
i min mage. Vet inte vart den kom ifrån men plötsligt
så kändes det bara så.
Om de nu skulle vara en liten skrutt pojke där inne så har vi hela
tre söta namn att välja och vraka på:
Theo, Alwin och Melwin.
Theo har vi alltid sagt enda sen vi träffades.
Skulle vi någongång få barn och en pojke så är de hans namn.
Men för att gardera sig lite då han kanske inte alls ser ut som
en Theo så fastna vi starkt för dem andra två också.

Om de bor en tös i min mage så har vi än så länge bara ett
namn som vi tycker om: Towe.
Vi hade ett annat också som blev upptaget i november förra året
då min kusin fick sin Tindra.
Tindra har vi haft precis så där som Theo huuur länge som helst.
Sen vi börja umgås och sen blev tillsammans.
Dem namnen va liksom helt självklara i våran bebis värld.
Men nu kan vi ju inte liksom döpa vår tös till samma
som en annan ursöt flicka. Dem ska ju förhoppningsvis
leka ihop sen när våran skrutt kommer till världen.

Min andra kusin på samma sida (har två där) ska också
bli mamma i höst. Nästan exakt en månad före oss.
Ska bli spännande och se va dem har för namn till sin lille/a.

Tre kusinbarn som kommer kunna leka och ha skoj tillsammans
när vi är där på besök och kommer växa upp och vara i samma
ålder. Snacka om bra planering ;)
Tindra november 2010,
Madde och Johns bebis oktober 2011 å så skrutt november 2011.
Kommer bli så mysigt. Hoppas de fortsätter gå vägen bara.
Skulle inte kunna tänka mig ett liv utan den där
lilla skrutten som bor i min mage.

När h*n kommer ut kommer den i alla fall ha världens bästa
pappa, Jimmy kommer bli bästa! De är han redan nu.

Älskar dig hjärtat!


Uppdatering:
Pratade med Jimmy i tel nyss, han jobbar många timmar till.. snyft.
Vi kom i alla fall på två möjliga flicknamn till nämligen Alva och Malva.
Inte ett dugg lika nej jag vet haha. Men söta.
Får suga lite på den karamellen också tror jag. Så svårt med flicknamn.


Foto:Loveelliii.

Kommentarer
Postat av: Camilla Kastberg Odeheim

Ett av pojknamnen är ju mitt ;)

2011-05-03 @ 22:12:35
Postat av: Sara

Åh, Theo är verkligen jättefint, vännen! Vi har också börjat prata namn - fast lite mindre seriöst (av uppenbara skäl) :p H*n kommer få världens bästa mamma också. Och världens bästa barnflicka. Vilket lyckligt barn det kommer bli. :)

2011-05-03 @ 22:53:38
URL: http://brus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0