LITE MERA KOM IHÅG.



Min tanke är att de ska gå i både vitt och brunt + svart soffa.
Kanske byrå + någon av dem andra möblerna i vitt och så
dem andra två? i mörk brunt. Just för att inte få allt helt vitt.
Nog för att de är himla snyggt men tror inte min sambo vill ha ett
helt kritvitt hem. Sen kan man så klart piffa till de me lite gröna eller
kanske lila detaljer när man har lust med det.
Men jag vill ha de ljust, så de ser större ut och så de är enklare
att inreda med vilken färg man vill.

Detsamma gäller väggarna i vardagsrummet. Dem vill jag också
ha ljusa alt kanske med en neutral fondvägg så som vi har hemma nu.

Tänkte kika på lite tapeter framöver och frossa lite i sånt man
skulle kunna tänka sig just för att kanske göra de lite lättare
när man väl ska göra om något. När de nu kommer bli.
Jag hoppas verkligen vi kommer få den där lägenheten vi kollat på.
Den vore perfekt om man inte räknar med våningen.
Tror vi skulle trivas bra där. Håller tummarna!

Foto:Kollage med bilder från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0