ONSDAG-TORSDAG.

Igår var jag till Östhammar, hade tänk mig att stanna
lite längre när jag ändå var där men mådde inte så bra.
Illamående och allmänt slut och så visste jag hur mycket
som jag egentligen skulle behöva hinna med på hemmaplan.
Så de blev ett besök hos frissan, Lotta och Maria och så till
dialect för att köpa lite tejp och papper till butiken.

Gjorde några måsten här hemma inför ballonglördagen nu
till helgen och sen var klockan 16 och Jimmy kom hem.
Åkte och handla lite och sen hem och fixa mat och äta.
Sen var jag så färdig så jag somna tillsammans med honom
hur tidigt som helst. Jag som måste baka till födelsedagen.
Suck hur ska jag orka och hinna med allt.
Han har ju lovat alla att jag ska göra smörgåstårta också.
Är nog en slut Elli som kommer fira sin födelsedag.

Idag mår jag som igår, illa och är hängig men har så
mycket jag måste göra och hinna med så jag får inte
känna efter för mycket. Är bara slita och vila sen.
Får väl bli kakor från ica till helgen, de kan inte hjälpas.
Dock måste jag varva ner lite... känner att de gör så förbannat
ont nere i magen ibland så fort jag börjar ta i och ska lyfta eller
om jag har för mycket att göra. Icke bra.
Men får för mig att de kanske är växtverk eller nåt.. borde vara
för magen bör väl växa sig större och större antar jag.

Nu har jag försökt fått i mig lite paj, gick någelunda men de
smaka inte så där smarrigt som de gjort tidigare.
Ska ta tag i blommorna nu, måste göra alla beställningar
till bröllopsmiddagen. Dem ska hämtas i morgon mitt på dagen.
Så de är väl bara sätta fart antar jag.


Kommentarer
Postat av: Therese & fröna

Köptas kakor smakar lika gott!! :D Tror nog alla blir glada om du tar hand om dig själv! Kram

2011-05-12 @ 20:41:31
URL: http://sorkboet.blogg.se/
Postat av: Camilla Kastberg Odeheim

Håller med föregående talare:)

Dom ser nog hellre en glad och inte jättetrött Elli, istället för hembakade kakor och en jättetrött Elli.

Det är ju ändå dig dom vill träffa inte kakorna, det är bara ett plus, så KÖP! Det gör jag nästan jämt, för jag är världelös på att baka ;)

2011-05-12 @ 22:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0