UNDRAR VA DE ÄR I MAGEN.

Ska man läsa om skrock så säger de ena pojke och andra tös.
Men om man gillar både de ena och det andra av vad
som sägs överallt va får man dåra? Ja de är frågan.


Mums med apelsiner för tillfället och då säger dem tös.


Djungelvrål.. salt + lakrits säger pojke....

För jag är absolut inte sugen på sötsaker som godis kakor och så.
De finns nästan inte i min värld för tillfället.
Jimmys bror fråga mig igår om jag hade fått några begär efter
något visst ännu och jag min tok svara nej.
Jag har ju i för sig inge jätte måsten men just dem där sakerna
är faktiskt extra goda just nu. Apelsiner är tydligen bra för oss också.
Så dem äter jag gärna. Djungelvrålet är väl varken bra eller dåligt i
små mängder och så mycke äter jag verkligen inte.
Bara att de är så gott med dem där salta sakerna.

Foto:google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0