ÖSTHAMMARS TRIPP.

I morgon blir de en sväng till Östhammar.. Vad jag ska göra där
beror helt på hur jag mår under dagen.
Förhoppningsvis kommer jag må någelunda så jag kan göra
lite av det jag helst vill i alla fall.
Ska först in på dialect och handla lite saker till butiken.
Sen blir de klippning och toning inne hos Jeanette på hårnästet.
Va i våras nån gång jag var dit sist.. Får se om hon känner igen mig.
Orkar jag har tid och möjlighet så ska jag förbi Lotta och säga hej och
sen till Eva för att göra samma sak. Längesen jag såg dem båda!
Kanske de blir att lämna av ett litet paket innan hemgång och
kanske säga hej till en vän och hennes bebis..
Men de får vi se beroende på om jag har en bra dag eller inte.
Jag skulle verkligen behöva en må bra dag och att göra sig fin
i håret piggar ju alltid upp lite extra.. Så håller mina tummar.
Tänkte sladda förbi pappa innan jag åker hem och lagar middag sen.
Måste sniffa lite på vagnen och alla bebis saker som är där för
förvaring tills de är dags att klämma ut skrutten.
Å tänk snart är det jag som kör barnvagn på gatorna i Österby ;)

Kom ihåg till mig själv.... Ring alla dem där samtalen du måste!
Och dem du inte får tag på som vanligt ring dem igen och igen!!!!!



Hmm va blir de för frisyr och färg den här gången tro?
Antagligen inget extra... Bara toppa och i med mörkt brun rött...
Men man vet ju aldrig.. De vänstra blev de ju nästan sist och av det
syns det inte mycket nu längre... .

Foto:Google.

Kommentarer
Postat av: Annah - Livet som tvåbarnsmamma

Åh hoppas du haft en bra dag vännen!!

Och VARNING! Gör inget dramatiskt med håret när du är gravid, man kan få för sig massa konstigheter då och ångra ihjäl sig efteråt. Jag läste om det överallt när jag väntade Chloe men ändå klipp klipp och fyyyy vad jag ångrade mej i flera flera flera månader efter :O



Så nu hoppas jag du inte gjort något tokigt du ångrar imorgon ;) Jag tycker du redan är fin och fräsch i håret!



Kram

2011-10-12 @ 23:24:29
URL: http://carpeannah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0