ATT GÖRA IDAG.

ATT GÖRA IDAG:
  • Prata med och gå igneom kataloger med A.
  • Skriva och skicka iväg frakturor.
  • Betala fakturor.
  • Ringa Johan på TK.
  • Snitta blommor och städa ur kylen.
  • Försöka hinna boka ordrar eller i alla fall planera dem.
  • Ta bort alla saker från ena hyllan och skruva ner hyllorna.
  • Byta gardiner i butiken och skriva en skylt till fönstret.
  • Ut med alla! stora härliga sopsäckar.
  • Försöka hinna prata och diskutera lite viktiga saker
    med min sambo innan han åker till jobbet.
  • Rensa bak på kontoret inför framtiden.
  • Ev åka till Peter efter jobbet och få extraljusen bort kopplade om vi ska sälja bilen i helgen.
  • Laga middag och äta upp den, mycket viktigt!
  • Tvätta kläder.
  • Ev ringa nästa på tur om lägenheten.
  • Ringa min kära pappa och planera morgondagen, upp 06,20 hur ska de gå och sen sitta i Östhammar från 17 till 20,30 i morgon och lyssna på handledarutbildningen med Linda och Tommy. Jäsp!
  • Fixa bladen om höst mingel.
  • Boka tid med V om folkan och planera vad som ska tas hem.
  • Försöka börja förstå mig på FK EF papperna och skriva ut underlag till helgen så dem kan göras klara och skickas in.
Tror ni jag kommer hinna mycket av det här idag? De tror inte jag.
Jag är sjukt hängig och trött som en tok. Alldeles för mycket att
tänka på och göra för mitt eget bästa. Kan inte somna som jag
skulle vilja på nätterna och sover inte direkt bra när jag väl gör de.
Så fort vi vet vem som ska köpa lägenheten måste jag lägga ut butiken
också plus fixa alla papper med Annah så det är klart till i oktober.
Får nog ta en del av dagens arbete i morgon också annas kommer
de här absolut inte alls gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0