BIO BESÖK.

Har ju som pratat om att ta ett bio besök innan skrutt kommer.
Bara Jimmy och jag. Blev nästan så igår enda skillnaden var att
Patrik och Tilda också var med. Dem ringde mitt på dagen och undra
om vi hade lust att följa med på bio. Eftersom jag varit lite nervös inför
att sitta still i flera timmar när man mår sådär, blir kissnödig hela tiden
och har en vilde i magen som är i full gång hela tiden så var jag
lite smått nervös inför att verkligen gå på bio.
Jimmy fråga mig vad jag trodde och va sjutton testa måste jag ju.
Kan ju inte sitta instängd och ensam till bebis kommer ut.
Så vi sa ja! Så bokade biljetter och sen vid fem så kom dem och
hämtade upp oss. Hade en liten må illa bli yr period en stund innan
vi åkte med den gav sig någelunda tills vi var på väg in.
Hade laddat upp med saker jag kan äta på i fall att det behövdes.
Väl där blev det popcorn och fanta också och det funkade helt okej.
Skrutt var som sagt en vilde i magen så hade lite svårt att koncentrera
mig på filmen ett tag och att sitta still men de gick över förväntan.
Filmen var riktigt bra! Den får många plus. Bättre än jag förvänta mig.



Foto:Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0