INGEN BRA DAG.

Dagen började med att jag vakna och har ont i halsen.
Känner mig hängig och inte alls på topp. Blääääääääää rent ut sagt.
Jag ska i för sig vara glad att jag inte varit sjuk under tiden jag mått
som värst men de är inge kul att ha ont i halsen och börja känna
av näsan när man har halsbränna och mår illa samtidigt.
Är massor med folk här i krokarna som är sjuka och förkylda så
inte så konstigt att jag med blir det men varför just nu.
I morgon ska vi till formex, laddad? nej inte direkt.. Inte när jag
mår som jag gör nu. Hur ska den dagen gå...
Men men bara bita ihop. Känner mig allmänt låg idag. Har massor
med saker som snurrar i skallen och känner att hela Österby har
gått i ide och verkar inte alls vara sugna på att handla något på
hemmaplan. Vilket inte alls är roligt.
Ska sätta ut butiken till försäljning, alt överlåtselse av lokalen inom
en snar framtid. Jag orkar kan och vill inte ha dem här jobbiga
tankarna och känslorna gnugga bak i skallen.
De blir för mycket som tar min kraft och just idag när jag känner
mig så pass hängig så mår jag inte bättre utav att tänka på det där.
Heller inte på några andra saker som gör att jag inte kan slappna
av och andas normalt. Just nu är det för mycket!


Känner för att kramas med den här söta saken just nu, konstigt
nog gör vissa hundar mig alltid på lite bättre humör.


Foto:Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0